ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Κ.ΝΙΚΟΥ ΜΑΥΡΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων κ.  Νικόλαος Μαυρίκος  παράλληλα με την ιδιότητα του ως υπεύθυνος εξυπηρέτησης   επιχειρήσεων ΓΕΜΗ του ΕΒΕΠ, συμμετείχε με τον  πρόεδρο του ΕΒΕΠ κ .Βασίλη Κορκίδη και τα μέλη του Δ.Σ κ.κ.  Ι. Θεοδωρόπουλο και Κ. Αχλαδίτη σε συνάντηση με  τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής  κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, για θέματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις μέλη του Επιμελητηρίου και του Π.Σ.Ε.Π.Ε.

Κατόπιν πραγματοποιήθηκε συνάντηση με  τον υφυπουργό, κ. Κώστα Κατσαφάδο, παρουσία και του δ/ντος συμβούλου της ΟΛΠ- COSCO, κ. Άγγελου Καρακώστα όπου τέθηκαν τα μείζονος σημασίας ζητήματα που απασχολούν τις παραγωγικές τάξεις σχετικά με την επένδυση και τη λειτουργία στο λιμάνι του Πειραιά, μεταξύ άλλων τέθηκε και το θέμα της ενδεχόμενης δραστηριοποίησης  της COSCO SHIPPING LINES (GREECE) A.E. στον τομέα των εφοδιασμών πλοίων.
Για  το θέμα αυτό ως γνωστόν  είχε στείλει ο Σύλλογος μας  εξώδικο στην ως άνω εταιρία.

Ο εκπρόσωπος της ΟΛΠ-COSCO, κ. Άγγελος Καρακώστας, διαβεβαίωσε για την μη ίδρυση θυγατρικής εταιρίας εφοδιασμού πλοίων, ενώ δεσμεύτηκε να απαντήσει σε προτάσεις φορέων για τη στήριξη των ελληνικών εφοδιαστικών και άλλων επιχειρήσεων.

Η διαβεβαίωση  για την μη ίδρυση θυγατρικής εταιρίας εφοδιασμού πλοίων από την COSCO επιβραβεύει την άμεση αντίδραση του Π.Σ.Ε.Π.Ε έναντι των επεκτατικών διαθέσεων της στους  εφοδιασμούς πλοίων,

Επίσης τέθηκε το θέμα των υπέρμετρων χρεώσεων από την ΟΛΠ- COSCO για την είσοδο των εφοδιαστών στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ και επίσης ζητήθηκε η επέκταση της δωρεάν παραμονής στην Ε.Ζ .των εμπορευματοκιβωτίων προς εξαγωγή, από τις επτά στις δώδεκα ημέρες εφόσον η καθυστέρηση αυτή δεν οφείλεται  σε  υπαιτιότητα του εξαγωγέα αλλά σε άλλους αντικειμενικούς λογούς η ανωτέρα βία π.χ απεργία.

Ο υφυπουργός δήλωσε ότι θα συνδράμει για την επίλυση των χρόνιων  προβλημάτων που απασχολούν τον εφοδιαστικό κλάδο , τα οποία αφορούν την  μη χορήγηση φοροαπαλλαγών στα πλοία  γραμμών εξωτερικού εν αντιθέσει με το τι εφαρμόζουν  οι διοικήσεις των άλλων κρατών  μελών,  περιορίζοντας έτσι την εμπορική δραστηριότητα των εφοδιαστικών επιχειρήσεων.